Театрознавчий журнал «Просценіум» 3(13)/2005

 

  

 

ІСТОРІЯ

 

Пилипчук Р. Становлення українського професіонального театру в Галичині (60-і роки ХІХ ст.). С. 3 – 10 

Наталія Єрмакова. «Березіль» у Харкові. С. 11 – 16

Марина Гринишина. «Трагедія навиворіт» або «Легковажний жанр»: трагікомедія в театральному дискурсі другої половини 1920 – х рр. С. 17 – 22 

Валеріян Ревуцький. Актриса Марія Степова. С. 23 – 25

Світлана Веселка. Формула високого самоусвідомлення (Творчий портрет Олександра Гая). С. 26 – 31  

 

ТЕОРІЯ

 

Генрик Юрковський. Мімезис – між монізмом і дуалізмом. (Переклад з польської Т. Білик). С. 32 – 35

 

КРИТИКА

 

Юрій Станішевський. Українська оперета: проблеми, пошуки, парадокси. С. 36 – 44

Ганна Липківська. Про «Шанель № 5» та «Сад №14» («Вишневий сад» А. Чехова у Київському театрі драми і комедії на лівому березі Дніпра та Миколаївському російському художньому театрі) С. 45 – 48

Майя Ілюк. «Тернопільські  театральні вечори – 2005. Дебют» С. 49 – 55

 

ПРАКТИКА

 

Михайло Чехов. Про техніку актора. (Переклад з російської П. Микитюка). С. 56 – 61

Микола Данько. Світлана Максименко. Оптимістичний реалізм художника – лялькаря. С. 62 – 69

Майя Гарбузюк, Марія Заіченко. Наша професія – унікальна. С. 70 – 72

 

ПЕРШІ СТУДІЇ

 

Надія Соколенко. Усе для кращої половини людства. (Огляд вистав Донецького академічного музично – драматичного театру). С. 73 – 75

Софія Роса. Режисер Вадим Сікорський. С. 76 – 82

 

СВІТ

 

Богдана Ясинська. «Джерело – Звук – Резонанс» у Бельфельді. С. 83 – 86

Ніколетта Рябчук. Анісія Сімйонов. Заньківчани у Яссах. С. 87

 

НЕКРОПОЛЬ

Світлана Веселка. Володимир Оглоблін – невиправний максималіст. С. 88 – 92

 

ІНФОРМАЦІЯ

Мирослава Оверчук. Ювілейна ретроспектива Мирона Кипріяна. С. 93 – 96

Анна Кирпан. «Обереги – 2005» С. 97- 100

Алла Соколенко. Фестиваль ім. Марії Заньковецької у Ніжині. С. 101 – 103

Світлана Шашко. Міжнародний фестиваль моно вистав «Марія». С. 104 – 105

Надія Тимків. Презентація п’єс  Ірени Коваль у Львові. С. 106

Оксана Павлюк. «Театр у кошику» на американському континенті. С. 107

Евдженіо Барба. Театральна антропологія. (переклад з сербської О. Максимчук). С. 108 – 109

Уляна Рой. «Золота Хортиця» - 2005. С. 110 – 111

Надія Кондур. Львівська акторська школа перемагає! С. 112 – 113

Катерина Бортнічук. Сценічні уроки Вроцлава і Кракова. С. 114 – 115

 

 

Наші автори, далі у «Просценіумі». С.115

Content. С. 116

 

© Львівський національний університет імені Івана Франка

Театрознавчий журнал «Просценіум»