Театрознавчий журнал «Просценіум» 1-3 (35–37)/2013

 

 

ІСТОРІЯ

 

Ніна Бічуя. Коротке житіє мандрованого актора (В. К. Плошевський. 1853–1892). С. 3-18

Ада Сапьолкіна. Петро Рулін, перший директор Українського театрального музею. Місія і доля. С. 19-21

Ірина Чужинова. Кость Буревій і політичне рев’ю “Чотири Чемберлени”. С. 22-29

Юліана Полякова. Від задуму драматурга до режисерського втілення (Вистава “Розплата” за п’єсою О. Корнійчука на сцені Харківського академічного драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка). С.30-37

 

 

АРХІВ

 

Галина Павленко. “Український вертеп”. С.38-43

 

 

КРИТИКА

 

Марія Прево. Природний дар художника Наталі Денисової. С. 44-52

Надія Терещук. Акорди XІІ Міжнародного фестивалю оперного мистецтва імени С. Крушельницької. С. 53-57

Юлія Коваленко. “Мина Мазайло”: вистава, яку було заборонено понад півстоліття. С. 58-65.

Майя Гарбузюк. П’ять тернопільських вечорів: наодинці з молодою режисурою. С. 66-72

Марія Прево. Ляльки над Німаном. Перший політ – успішний (І Міжнародний фестиваль театрів ляльок “Ляльки над Німаном”. Гродно, Білорусь). С. 73-78

Тетяна Кіктєва. Молоде мистецтво Сургута (Гастролі Сургутського музично-драматичного театру в Луганську). С.79-83

Ольга Дорофєєва. Фестиваль малих форм та великих ідей (“Театронік”– 2013). С. 84-87

Віктор Гуменюк. Про тиранію, любов і смерть (Вистава “Дім Бернарди Альби” Ґ. Лорки Російського державного академічного театру драми ім. Ф. Волкова). С. 88-93

 

 

ПРАКТИКА

 

Ярослав Грушецький.  Фольклор у виставах театрів ляльок України останньої чверти ХХ ст. (Закінчення).  С.94-98

Дмитро Богомазов.  “Людина у вертикальних вимірах…” (Інтерв’ю. Розмовляла С. Максименко). С. 99-105

Театрознавець... – у Львові?! С.106-111.

 

ПЕДАГОГІКА

 

 Галина Бень. Майстер-клас Річарда Берклі, або Рецепти науки співу від британського професора. С. 112-117

Ольга Левицька-Довгань.  “Комедія дель пАРТа”. Літературна освіта і театр. Проба співпраці та інтеракції. С. 118-127

 

ПЕРШІ СТУДІЇ

 

 Анастасія Коржова. Школа театрознавства Володимира Перетца. С. 122-124

Мар’яна Янкевич. Музика Б.-Ю. Янівського до “Лиса Микити”: спроба мюзиклу. С. 125-133

Олесь Коваль. “Катерина” Т. Шевченка: новий погляд на класику у заньківчан. С. 134-137

Олена Жатько. “32 травня” на сцені Миколаївського театру. С. 138-140

Олексій Паляничка, Сашко Брама. Фестиваль, що може стати біржею абітурієнтів (“Мрій-дім”– 2013). С. 141-146

Леся Мазепа, Мар’яна Янкевич, Тетяна Жолтанецька. “Мельпомена Таврії–2013” очима студентів. С. 147-156

Вікторія Солов’юк. Усі ми діти війни (Моновистава “Кравець з Інвернесу” М. Заяца. Театр “DogstarTheatre”, Шотландія). С. 157-159

 

СВІТ

 

Аделіна Єфіменко. Мюнхенський ювілей Ріхарда Ваґнера: колективна розповідь про “Золото Рейну”. С. 160-166

 

НЕКРОПОЛЬ

Олена Баша. Режисер Мирон Лукавецький. Сторінки біографії. С. 167-181

Юлія Коваленко. Екзистенційний герой нашого часу (Пам’яти Євгенія Русаброва). С. 182-188

Олександр Клековкін. Юрій Богдашевський. С. 189-191

Мирослава Оверчук. Незабутній Гринько: нотатки з пам’яти. С. 192-195

 

ІНФОРМАЦІЯ

 

Світлана Максименко. В обороні тендітно-ніжного мистецтва (Перший відкритий обласний театральний фестиваль ім. Павла Луспекаєва “Госпожа удача”,

Міжнародний театральний фестиваль жіночих монодрам “Марія”). С. 196-198

Тетяна Шпаковська. Роздуми про “Вечір” – та й не тільки (Прем’єра вистави “Вечір” О. Дударєва у Дніпропетровському академічному музично-драматичному театрі ім. Т. Г. Шевченка). С. 199-201

Ольга Руданець.  “Розколяда” в Італії (Гастрольне турне Коломийського академічного драматичного театру ім. І. Озаркевича). С. 202

Ніна Бічуя. “Коломийські представлення”, рік 2013. С. 203-206

До Міжнародного дня театру. С. 207

Людмила Колосович. Подорож до Вроцлава (Щоденник викладача). С. 208-210

Вікторія Солов’юк. Абетка мандрів (Студентські нотатки з Вроцлава). С. 211-214

 

ДРАМАТУРГІЯ

 

Роман Лаврентій. Драма “Тарас Шевченко” З. Тарнавського та її повернення. С. 215-223

Зенон Тарнавський. Тарас Шевченко. С. 224-246

 

Наші автори. С. 247.

Далі у «Просценіумі». С. 248

 

© Львівський національний університет імені Івана Франка

Театрознавчий журнал «Просценіум»