Театрознавчий журнал «Просценіум» 1-3 (32–34)/2012

 

 

КУРБАСІВСЬКІ СТУДІЇ

 

Майя Гарбузюк. Початок професійної акторської діяльности Леся Курбаса: до проблеми датування. С. 3-10

Наталія Єрмакова. Лесь Курбас і національна класична спадщина. С. 11-25

Лариса Брюховецька. Кіно та акторські школи Курбаса і Рейнгардта. С. 26-32

Ірина Чужинова. Кость Буревій і політичне ревю “Чотири Чемберлени”. С.33-37

Маргарита Корнющенко, Ольга Дорофеева. Лесь Курбас у часопросторі українського театрознавства. С. 38-43

Мар’яна Матвейчук. Лесь Курбас у часопросторі українського театрознавства. С.44-47

Ірина Попівчак. Якби Курбас…, або шляхи модерного українського театру (ІІ Всеукраїнська студентська театрознавча конференція “Лесь Курбас: шляхи модерного українського театру” ). С. 48-51

 

 

АРХІВ

 

Галина Тихобаєва. Михайло Скорик – автор “Причинок”. С. 52-53

Михайло Скорик. Причинки до біографії Соломії Крушельницької-Річчіоні. С. 54-68

 

 

КРИТИКА

 

Анна Липківська.  “Київська Пектораль”: 20 років – політ триває!. С. 69-73

Майя Ілюк. “Дивень – 2012”: театральний огляд. С. 74-81

Юлія Коваленко. “Мрій-Дім” – фестиваль у Прилуках. С. 82-86.

 

 

ПРАКТИКА

 

В’ячеслав Хім’як. Режисерські новації Анатолія Бобровського у поставі комедії “Мартин Боруля” (1983). С. 87-94

Андрій Бакіров, Ельвіра Загурська. Творча перспектива – це наше життя. С. 95-99

Ярослав Данилів, Олександр Куцик. Випадкових зустрічей не буває (Інтерв’ю. Розмовляла Майя Гарбузюк). С.100-110.

Ярослав Грушецький. Фольклор у виставах театрів ляльок України останньої чверти ХХ ст. С. 111-116

 

ПЕДАГОГІКА

 

 Галина Бень. “Отелло” у поставі Е. Някрошюса: прощання з глядачем. С. 117-121

Олена Баша. Практика – педагогічний експеримент. С. 122-127

 

СВІТ

 

Тетяна Бойко. Ілюзія казки та утопія свободи. Режисерські інтерпретації “Русалки” А. Дворжака та “Фіделіо” Л. ван Бетовена. С.128-132

Аделіна Єфіменко. Новий погляд на оперну класику (Г. Доніцетті і В. А. Моцарт на сцені Баварської державної опери)С. 133-137

Анастасія Гайшенець за Даріушем Косінським. Діялектика апофеозу та висміювання. С. 138-141

Ярослав Грушецький. Хто не був у Китаї, той не був ніде… (Українські лялькарі у Ченгду). С. 142-147

Юрій Волинський. “Перший тиждень я просто мовчав…” (VI Міжнародна літня театральна школа у Звенигороді під Москвою). С. 148-150

 

ІНФОРМАЦІЯ

 

Сашко Брама. Театральна освітня програма “За лаштунками”. С. 151–154

Світлана Максименко. Незабутні світлини від “Мельпомени – XIV”. С. 150-161

Євдокія Стародинова. Професійне свято відзначаємо разом (До Міжнародного дня театру). С. 162

Роман Лаврентій.  “Барикади театру” повертаються до широкого читача. С. 163

Уляна Рой. Презентація збірника праць “Життя і творчість Леся Курбаса”. С. 164-165

 

ДРАМАТУРГІЯ

 

Ніна Бічуя. Історія з кількома невідомими (З приводу появи тексту “За двома зайцями” у “Березолі”). С. 166-169

В. Василько-Миляїв, Х. Шмаїн; В. Ярошенко та ін. За двома зайцями (За М. П. Старицьким). С. 170-206

 

 

 

Наші автори, далі у «Просценіумі». С.207

Contents. С. 208

 

 

© Львівський національний університет імені Івана Франка

Театрознавчий журнал «Просценіум»