Театрознавчий журнал «Просценіум» 2-3 (30–31)/2011

 

 

Богданові Ступці – 70!. С. 3

 

ІСТОРІЯ

 

Ростислав Пилипчук. Репертуар і сценічне мистецтво українського професіонального театру в Галичині (60-ті роки ХІХ ст.) (Закінчення). С. 4-14

Роман Горак. Іванна Біберович з Фалиша) артистка Руського народного театру. С. 15-22

Роман Яців. Мистецький часопростір імени: Мирослав Радиш. С. 23-29

Валерій Гайдабура. Австралія: Антон Рибіцький та його партнери. С.30-34

 

 

КРИТИКА

 

Ірина Чужинова. Нація: Життя триває (Вистава “Нація” за М. Матіос на сцені Івано-Франківського обласного академічного музично-драматичного театру ім. І. Франка). С. 35-39

Юлія Коваленко. У дзеркальному подвоєнні фарсу й трагедії (Вистава “Повернення” за В. Набоковим на сцені Харківського академічного драматичного театру ім. Т. Шевченка “Березіль”). С. 40-43

Світлана Максименко. Фестивальні обжинки (Міжнародний фестиваль національної класики на сценах театрів ляльок “Обереги”, І Всеукраїнський фестиваль “Леся Українка на сцені”). С. 44-49.

Уляна Рой. Полілог культур (Фестиваль моновистав “Марія” – 2011). С. 50-52

 

 

ПРАКТИКА

 

Олександр Книга. “Про директорів у книжках не прочитаєш...” (Інтерв’ю. Розмовляла Світлана Максименко). С. 53-58

Римма Зюбіна. “Театр – потужний обмін енергією” (Інтерв’ю. Розмовляла Надія Тимків). С. 59-64

 

ШЕКСПІРІВСЬКІ СТУДІЇ

 

 Агнія Пашкевич. “Отелло” у поставі Е. Някрошюса: прощання з глядачем. С. 75-79

Наталія Синенко. “Наш Гамлет” у Харківському “Театрі 19”. С. 80-84

 

СВІТ

 

Аделіна Єфіменко. Ілюзія казки та утопія свободи. Режисерські інтерпретації “Русалки” А. Дворжака та “Фіделіо” Л. ван Бетовена. С.65-74

 

ПЕРШІ СТУДІЇ

 

 Марія Цигилик. “Отелло” у поставі Е. Някрошюса: прощання з глядачем. С. 85-86

Роман Горак. Працюю там, де жив Іван Франко” (Інтерв’ю. Розмовляли Тетяна Жолтанецька, Мар’яна Столяр). С. 87-89

Ольга Дорофєєва, Маргарита Корнющенко. Фестиваль “Курбалесія”: експеримент як спосіб мислення. С. 90-96

 

НЕКРОПОЛЬ

 

 Мирослава Оверчук. У серці було те, що не вмирає (Пам’яти Любови Каганової). С. 97-98

 

ІНФОРМАЦІЯ

 

Людмила Касьяненко. Сто дев’яносто років театрові у Сімферополі. С. 99–102

Неля Кравчук. “Балерина без пуантів”: презентація книжки триває. С. 103

Тетяна Жолтанецька. Вроцлав – 2011: щоденник львівського студента. С. 104-105

Майя Гарбузюк. “Нова драма із театром Royal Court” у Львові. С. 106–108

 

ДРАМАТУРГІЯ

 

Мілена Богавац. “Бог є чиста драматургія” (Інтерв’ю. Розмовляла Ольга Мацюпа). С. 109-114

Сашко Брама. “Як написати п’єсу?” (Майстер-класи польських митців). С. 115-118

Ірина Чужинова. Репертком: “До вистави дозволено...”. С. 119

Фернан Кроммелінк. “Золоте черево” (“Золоті тельбухи”). (Переклад Орисі Стешенко). С. 120-170

 

 

 

 

 

Наші автори, далі у «Просценіумі». С.171

Contents. С. 172

 

 

© Львівський національний університет імені Івана Франка

Театрознавчий журнал «Просценіум»